default_mobilelogo
  Δευτέρα, 16 Μαρτίου 2020
  1 Απαντήσεις
  525 διαβάστηκε
Γεια σας! Είμαι 21 και παίρνω εδώ και 5 μήνες αντισυλληπτικα yasminelle.
Κάθε φορά τελειώνω το κουτί Τρίτη και η περίοδος μου ερχεται Παρασκευη, κρατάει μια εβδομάδα με κανονική ροή.
Αυτό το μήνα τη Παρασκευή που περίμενα κανονικά τη περίοδο μου είχα ελάχιστες σταγόνες και το Σάββατο λίγο καφέ αίμα και μετα απολύτως τίποτα .
Είχα ελεύθερες επαφές, δεν έχω παραλείψει κανένα χάπι, τα παίρνω όλα στην ώρα τους.
Να σημειώσω ότι λόγω κρυωματος έπαιρνα χάπια κορτιζόνης prezolon για 10 μέρες.
Τι μπορεί να συμβαίνει;
Περίπου πριν από 4 χρόνια
·
#50796
Αγαπητή φίλη.
Συνεχίζεις κανονικά τα χάπια.
Δεν υπάρχει πρόβλημα αντισύλληψης, από την περιγραφή σου.
Ίσως, η κορτιζόνη επηρέασε τη ροή.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!