default_mobilelogo
  Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013
  1 Απαντήσεις
  1.8K διαβάστηκε
Καλησπέρα σας,

Θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σε ένα θέμα που αντιμετωπίζω. Είμαι 26 χρονών με σύνδρομο πολυκυστικών οωθηκών. Έχω πάρει διάφορα αντισυλληπτικά απο τα 14 μου και πάντα κάνω ανά εξάμηνο διακοπή για δύο/τρείς μήνες. Αυτή τη στιγμή μετά απο διακοπή για ένα μήνα και αφότου η περίοδος μου εμφάνιζε πάλι ανωμαλία, πήρα τα yasminelle την πρώτη μέρα της περιόδου. Μετά απο μια βδόμαδα και ενώ σχεδόν τελείωνε, ένιωσα σήμερα ξανά πόνο στην μέση και είχα πιο έντονη ροή. Μπορεί αυτό να έχει να κάνει με το ότι χρειάζομαι πλέον μεγαλύτερη δόση; Δεν είχα ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα με τα yasminelle και θα ήθελα να αποφύγω να πάρω πιο βαριά σκευάσματα. Επειδή έχω πολύ άγχος και πρόσφατα μετακομίσα σε άλλη χώρα και επειδή δεν μπορώ να επισκεφτώ κάποιο γιατρό αυτή τη στιγμή για άλλα χάπια, θα μπορούσα πιθανότατα να έπαιρνα διπλή δόση καθημερινά για να σταματήσει επιτέλους αυτό το αίμα ή πιστεύετε ότι θα έπρεπε να περιμένω μέχρι τον επομενο μήνα

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Περίπου πριν από 10 χρόνια
·
#32044
Αγαπητή φίλη. Θα ολοκληρώσεις την συσκευασία και δε θα πάρεις διπλή δόση χαπιών σε καμία περίπτωση. Συνήθως, υποχωρεί η αιμόρροια. Φιλικά Π.Κ.


Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!