default_mobilelogo
  Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013
  3 Απαντήσεις
  2.3K διαβάστηκε
Γειά σας,
Είναι η 12η μέρα που παίρνω τα χάπια yasminelle για πρώτη μου φορά και παρουσιάζω ακόμη αιμορραγία αν και έχει μειωθεί απο χθές.
Είναι φυσιολογικό;
μήπως θα πρέπει να τα σταματήσω;
τα λαμβάνω απο την πρώτη μέρα της περιόδου.
ευχαριστώ πολύ!
 
Αθηνά
Περίπου πριν από 10 χρόνια
·
#31451
Αγαπητή φίλη.
Θα συνεχίσεις κανονικά τη λήψη τους.
Αν μέχρι το τέλος της συσκευασίας έχεις αιμόρροια, θα ενημερώσεις το γιατρό σου μήπως κρίνει σκόπιμο να σου αλλάξει το σκεύασμα.
Συνήθως, αποκαθίσταται η διαταραχή και το αφομοιώνει ο οργανισμός.
Φιλικά
Π.Κ. 

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Περίπου πριν από 10 χρόνια
·
#31452
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
Περίπου πριν από 10 χρόνια
·
#31453

Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!