default_mobilelogo
Νέο

yasminelle

  Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013
  1 Απαντήσεις
  1.3K διαβάστηκε
Καλησπέρα γιατρέ...παίρνω 2 μήνες yasminelle...αυτό το μήνα έπαιρνα κανονικά τα χάπια στην ώρα τους...όμως αφού πήρα το 18ο χάπι από τα 21 μετά από λίγο παρουσίασα διάρροια...λίγες μέρες αργότερα την εβδομάδα διακοπής δηλαδή είχα ολοκληρωμένη επαφή (τη μοναδική μέσα στο μήνα)...δυστυχώς αντί να μου έρθει περίοδος τις επόμενες μέρες δεν είχα καθόλου αίμα αλλά εγώ συνέχισα με νέα συσκευασία...υπάρχει περίπτωση εγκυμοσυνης λόγω μη απορρόφησης του χαπιού τη 18η μέρα; ευχαριστώ....
Περίπου πριν από 10 χρόνια
·
#30100
Οχι,  δεν το θεωρώ  καθόλου πιθανό...
Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!