default_mobilelogo
Νέο

Yasminelle

  Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012
  1 Απαντήσεις
  1.5K διαβάστηκε
Γεια σας.
Εχει 5 μερεσ που ξεκινησα τα Yasminelle και εδω και 3 μερες εχω πονοκεφαλο που δεν περναει με κανενα παυσιπονο.Μπωρουν τα Yasminelle να προκαλουν κατι τετοιο;
Να πω οτι ειμαι λιγο υπερβαρη και καπνιστρια αλλα μου τα συστησε ο γιατρος μου γιατι εχω πολλεσ ημερες περιοδου και με εντονους πονους και βεβαιως και για αντισυλληψη.
Ευχαριστω πολυ!!!
Περίπου πριν από 11 χρόνια
·
#26134
Αγαπητή φίλη.
Είναι παρενέργεια του χαπιού.
Αν τα συμπτώματα είναι έντονα και συνεχιστούν, να ενημερώσεις το γιατρό σου.
Φιλικά
Π.Κ. 

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!