default_mobilelogo
  Σάββατο, 23 Ιουλίου 2011
  1 Απαντήσεις
  1.8K διαβάστηκε
Καταρχήν καλησπέρα, και ως νέα user να σας συγχαρώ για την άψογη λειτουργία του forum και φυσικά για τις άμεσες απαντήσεις σας.

Επί του θέματος, θα ήθελα απλά να ρωτήσω κατα πόσο η ουρολοίμωξη μπορεί να δημιουργηθεί από τα αντισυλληπτικά χάπια yasminelle (είναι ο 4ος μήνας που κάνω χρήση τους και γενικά χρήση αντισυλλητπικών χαπιών).

Έχω παρατηρήσει ότι έχω μια ενόχληση στην ουρήθρα, εδώ και 2 μέρες περίπου,  όχι τόσο κατά την διάρκεια της ούρησης αλλά πριν και μετά. Κατά την διάρκεια της ούρησης ούτε πόνος ούτε ένδειξη αίματος.
Η πληροφορία ότι πίνω πολύ νερό, γύρω στα 4λίτρα ημερισίως που συνοδεύται με τακτική επίσκεψη στη τουαλέτα δε ξέρω αν θας σας βοηθήσει. Γνωρίζω ότι μόνο μια καλλιέργεια ούρων θα μου λύσει το ερώτημα είναι ή όχι αλλά είμαι λιγάκι ανήσυχη καθώς αύριο Κυριακή...

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Περίπου πριν από 12 χρόνια
·
#20045
Αγαπητή φίλη.
Τα αντισυλληπτικά, δεν επηρεάζουν το ουροποιητικό και δεν έχουν σχέση με τα συμπτώματα που αναφέρεις.
Επίσης, τα 4 λίτρα νερό ημερησίως, αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος που το επιβάλλει, ακούγονται υπερβολικά για την καταπόνηση του ουροποιητικού.
Σε κάθε περίπτωση, μέχρι τη Δευτέρα, δεν αλλάζει κάτι.
Θα κάνεις μια καλλιέργεια ούρων, χρησιμοποιώντας τα πρώτα πρωινά ούρα και θα πάρεις τη γνώμη ενός ουρολόγου.
Ενημέρωσέ μας για την εξέλιξη.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!