default_mobilelogo
  Κυριακή, 09 Ιουλίου 2023
  1 Απαντήσεις
  101 διαβάστηκε
Καλησπέρα σας!! Εδώ και 6 μήνες χρησιμοποιώ αντισυλληπτικά Yasmin λόγω ενδομητριωσης. Ωστόσο , μέσα σε αυτό το εξάμηνο υπάρχουν στιγμές περίπου την 12η με 14η μέρα που πονάω χαμηλα στην Κοιλιά( όπως πονούσα στην ωορρηξία πριν τα αντισυλληπτικά) και σήμερα που είμαι ξανά στην 14η μέρα ειχα και λίγο αίμα…να σημειωθεί πως η τελευταια περίοδος ηταν σχετικά επίπονη από τις προηγούμενες παρόλο τη χρήση των χαπιών…είναι φυσιολογικά αυτά η θα πρέπει να τα κοιτάξω;
admin changed the title from Σος to Yasmin και πόνος χαμηλά κατα διαστήματα — Περίπου πριν από 10 μήνες
Περίπου πριν από 10 μήνες
·
#57910
Αγαπητή φίλη.
Με την πρώτη ευκαιρία να προγραμματίσεις ένα κολπικό υπερηχογράφημα.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!