default_mobilelogo
Νέο

Yasmin

  Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012
  3 Απαντήσεις
  1.9K διαβάστηκε
Καλησπέρα,
 
παίρνω τα αντισυλληπτικά Yasmin περίπου 1.5 χρόνο, λόγω ενδομητρίωσης. Τον τελευταίο 1 με 1.5 μήνα έχω πρηξίματα, μουδιάσματα, πονοκεφάλους, ατονία και κράμπες. Η αλήθεια είναι οτι το μυαλό μου δεν πήγε καθόλου στα χάπια και έτσι πήγα σε παθολόγο οπού μου έγραψε κάποιες εξετάσεις αίματος (το μόνο εκτός φυσιολογικών ορίων είναι η γ Gt που είναι 7) και ο οποίος με παρέπαμψε σε νευρολόγο. Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει περίπτωση να οφείλονται να αντισυλληπτικά για όλα αυτά τα συπτώματα, παρόλο που όλο τον προηγούμενο χρόνο δεν παρουσίασα τίποτα από αυτά, και αν είναι επικύνδινο για την υγεία μου να συνεχίσω να τα παίρνω μέχρι να τελειώσει η καρτέλα ( έχουν μείνει 3 χάπια).
 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων 
Περίπου πριν από 12 χρόνια
·
#23554
Αγαπητή φίλη.
Τα συμπτώματα που αναφέρεις είναι μέσα στις πιθανές παρενέργειες των χαπιών.
Η γνώμη μου είναι να τελειώσεις την συσκευασία αυτή, να σου έρθει περίοδος και μετά να ζητήσεις μια γυναικολογική εξέταση με υπερηχογραφικό έλεγχο και να ενημερώσεις το γυναικολόγο σου για τα συμπτώματα.
Θα διακόψεις λίγους μήνες τα χάπια και θα δεις αν υποχωρήσουν τα συμπτώματα.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Περίπου πριν από 12 χρόνια
·
#23555
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Θα ήθελα να σας ρωτήσω και κάτι ακόμα. Παλαιότερα έπινα τα Gynofen για περίπου 4 χρόνια. Ο τότε γυναικολόγος μου μου είχα διαγνώσει πολυκυστικές ωοθήκες. Βέβαια, σε όποιον γιατρό κ αν έχω πάει μου λέει οτι δεν είχα ποτε. (μια μικρή παρένθεση) .Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι για πόσο διάστημα πρέπει να σταματήσω τα χάπια και αν μπορώ να πάρω άλλα.
 
Σας ευχαριστώ
Περίπου πριν από 12 χρόνια
·
#23556
Αγαπητή φίλη.
Συνήθως, συστήνουμε διακοπή για 3 μήνες.
Για την συνέχιση ή αλλαγή των χαπιών, θα συζητήσεις από κοντά με το γιατρό σου.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!