default_mobilelogo
  Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014
  1 Απαντήσεις
  1.4K διαβάστηκε
είχα σεξουαλική επαφή χωρίς προφύλαξη την κυριακή 12/1,εντός 30 ωρών πήρα το χάπι της επομενης μέρας  (τελευταία περίοδος 5/1 με 11/1 ,διάρκεια κύκλου 29 μέρες συνεπώς οι γόνιμες μέρες είναι 15/1 με 20/1).την επομενη μέρα  μετά τη λήψη του χαπιού είχα λίγο αίμα και σήμερα που είναι η δεύτερη μέρα συνεχίζω η έχω ελάχιστο αίμα(μονο όταν σκουπίζομαι) και λίγους πόνους κάτω από την κοιλια!αυτό είναι φυσιολογική παρενέργεια του χαπιού? ποσες μέρες κρατάνε οι "παρενεργεις" ?πιστεύω δεν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης ?  IP Logged
Περίπου πριν από 10 χρόνια
·
#32965
Αγαπητή φίλη. Σωστά υπέθεσες ότι πρόκειται για αιμόρροια λόγω λήψης του χαπιού. Από την συγκεκριμένη επαφή δε θα συλλάβεις, μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.


Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!