default_mobilelogo
Νέο

Wartec

  Πέμπτη, 08 Αυγούστου 2019
  1 Απαντήσεις
  767 διαβάστηκε
Καλησπερα σας. Πριν 2 εβδομαδες εμφανισα εξωτερικα κονδυλωματα στα χειλη του αιδοιου και ο γιατρός μου συνέστησε τη wartec. Βρισκομαι στον 3ο κυκλο εφαρμογης (7 ημερα) και το χρωμα τους εχει γινει λευκο ομως ειναι ακομα εκει :(
Επειδη δεν εχω εμπειρια απο αυτο το φαρμακο, αυτη η αλλαγη χρωματος σημαινει βελτιωση???
Ευχαριστω πολυ
Περίπου πριν από 4 χρόνια
·
#49189
Αγαπητή φίλη.
Η κρέμα έχει την ιδιότητα να καυτηριάζει και να μαραίνει το κονδύλωμα.
Θα συνεχίσεις τη χρήση της και θα επανεξεταστείς σε περίπτωση που επιμείνει.
Η αλλαγή χρώματος δεν αξιολογείται αν παραμένει ίδιο σε μέγεθος και υφή.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!