default_mobilelogo
Νέο

wartec

  Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2011
  1 Απαντήσεις
  2.4K διαβάστηκε
καλησπέρα,
χρησιμοποιω κρεμα wartec εδω κ 2 βδομαδες, κ λογω της μεγάλης έκτασης των κονδυλωματων ( και στο αιδιο και απο πισω) ειναι πολυ ερεθισμενη όλη η περιοχη. η γιατρος π επισκεπτηκα μου συστησε το spray cicatridina και υποθετα voltaren. παλι ομως η ενοχληση ειναι εντονη και δυσκολευομαι να καθησω κ να περπαταω. ξεκιναω δουλεια την επομενη βδομαδα κ δεν ξερω αν θα αντεξω. υπαρχει κατι αλλο που μπορειτε να μου προτεινετε?
ευχαριστω εκ των προτερων
Περίπου πριν από 12 χρόνια
·
#20524
Αγαπητη  Φίλη!
Προφανώς  δεν προσεξες  τις  οδηγίες χρησης,  που εφιστουν την προσοχή  να  μην γινει χρηση του σκευασματος σε μεγαλες επιφανειες.. 
Για το  τι μπορείς ακομη να κάνεις .. : Σταματησε  αμεσα την αγωγη με WARTEC;  χρησιμοποιωντας μόνον αυτά  που σου εδωσε η γιατρός  σου... Τα  ενοχλήματα  και  προ  παντος τα κονδυλωματα  θα υποχωρησουν αμεσως  και  με   (σχεδον!)   βεβαιότητα: Ειναι  εξ  άλλου σε  ολους   τους πεπειραμενους  γνωστό:  αν  δνε ...΄΄καψεις΄΄  τα  κονδυλωματα. δεν περνουν,.,
Φιλικά
Π.Ζ.

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!