default_mobilelogo
Νέο

vibramycin

  Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010
  1 Απαντήσεις
  2.5K διαβάστηκε
Kαλησπέρα και καλό χειμώνα σας εύχομαι !!
Παίρνω για 4 ημέρες το vibramycin100 πρωί και βράδυ. Υπάρχει πρόβλημα αν χρειαστεί να ξαναπάρω την ίδια αγωγή τον επόμενο μήνα για άλλες 4 ημέρες? Το ίδιο είχα κάνει και τον Ιούνιο. Ρωτάω γιατί ξέρω οτι δεν είναι καλό να παίρνουμε συχνά αντιβίωση.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Περίπου πριν από 13 χρόνια
·
#15102
Αγαπητή φίλη.
Αν και δεν συνηθίζεται, για την συγκεκριμένη αντιβίωση, η επανάληψή της μετά την περίοδο, μπορείς να την ξαναπάρεις, εφόσον έτσι κρίνει ο γιατρός σου.
Πρόκειται για ολιγοήμερη αγωγή με χαμηλή δοσολογία και δε θα σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.
Καλό θα είναι να συνδυαστεί με σκεύασμα για πρόληψη κολπίτιδας.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!