default_mobilelogo
Νέο

vertirosan

  Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010
  1 Απαντήσεις
  17.1K διαβάστηκε
Καλημερα γιατρε,
 
 
Ειμαι 10 εβδομαδων εγκυος και παιρνω τα vertirosan τα υπόθετα για τις ναυτιες και εμετους.Τελευταια ομως παρατηρω καθε φορά που τα παίρνω εχω τρομερή διάρροια και πόνο στην κοιλιά.Λογω του οτι το χαρτι στο κουτι ειναι όλο στα γερμανικά και δεν ξέρω να το διαβάσω,είναι παρενέργεια??θα πρέπει να τα σταματήσω..ή είναι φυσιολογικό??
ευχαριστώ
Περίπου πριν από 13 χρόνια
·
#16400
Αγαπητή φίλη.
Σε παρατεταμένη καθημερινή χρήση, μπορεί να ερεθίσει τον ορθοπρωκτικό σωλήνα.
Οπότε, προσπάθησε, με προσεγμένη διατροφή, να περιορίσεις τους εμέτους και τις ναυτίες και να ελαχιστοποιήσεις τη χρήση του υποθέτου.
Η εγκυμοσύνη δεν κινδυνεύει από το υπόθετο, απλά είναι ενοχλητικά τα συμπτώματα.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!