default_mobilelogo
  Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024
  1 Απαντήσεις
  71 διαβάστηκε
Καλησπέρα.
Προσπαθούμε με το σύζυγο για το πρώτο μας παιδάκι και η γιατρός μου μου έδωσε αυτό το μήνα utrogestan λόγω ωχρινικής ανεπάρκειας. 1 κάθε βράδυ για 14 ημέρες μετά την ωορηξια. Την 14η να κάνω ένα τεστ εγκυμοσύνης κ αν βγει αρνητικο τα σταματάω ώστε να έρθει περίοδος.

Χθες όμως το βράδυ, στο 10ο χάπι, ειχα λίγο ροζ αίμα πολύ αχνό το οποίο σήμερα το πρωί έγινε καφέ. Ελάχιστο πάλι μόνο στο σκούπισμα το οποίο κράτησε μέχρι το μεσημέρι. Να συμπληρώσω ότι εδώ και 2 μέρες έχω φούσκωμα κ πόνους περιόδου.
Τι πιστεύετε;; Έρχεται η περίοδος μου ενώ παίρνω τα χάπια; Νόμιζα ότι όσα τα παίρνω δε θα έχω περίοδο..
Σας ευχαριστώ.
Περίπου πριν από 3 μήνες
·
#58657
Αγαπητή φίλη.
Θα ολοκληρώσεις την συσκευασία.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!