default_mobilelogo
  Κυριακή, 01 Οκτωβρίου 2023
  1 Απαντήσεις
  135 διαβάστηκε
Καλησπέρα γιατρέ! Αυτό το μήνα έκανα σπερματέγχυση και παίρνω Utrogestan κολπικά (3x200mg). Έχω διάφορες παρενέργειες, ανεκτές ως επί το πλείστον, αλλά με ανησυχεί το εξής: 5 μέρες αφού τα ξεκίνησα και κάθε φορά έκτοτε, με πιάνουν κράμπες όπως της περιόδου χαμηλά στην κοιλιά όταν βάζω το υπόθετο και για κανένα μισάωρο μετά. Είναι φυσιολογικό αυτό; Δεν υποτίθεται ότι η μήτρα πρέπει να μένει "ήρεμη" ώστε να γίνει η εμφύτευση; Προβλήματίζομαι γιατί ο γιατρός μου έδωσε την προγεστερόνη χωρίς κάποια συγκεκριμένη ένδειξη (πχ λεπτό ενδομήτριο, μικρή ωχρινική φάση) και φοβάμαι μήπως μου κάνει κακό αντί για καλό.
Ευχαριστώ!
Περίπου πριν από 7 μήνες
·
#58199
Αγαπητή φίλη.
Δεν έχει τέτοιες παρενέργειες η προγεστερόνη από τον κόλπο.
Το σωστό είναι να ενημερώσεις το γιατρό σου.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!