default_mobilelogo
  Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2014
  3 Απαντήσεις
  5.3K διαβάστηκε
προς τον κυριο Ζησοπουλο: καλημερα γιατρε μου, σας εχω γραψει πολλες φορες και παντα μου λυνετε τις αποριες μου. επιτελους καταφερα και εκανα την σπερματεγχυση την δευτερα(24 του μηνος). πινω τρια utrogestan την ημερα. απο εχθες εχω πονακια χαμηλα, σαν της περιοδου. τα utrogestan τα προκαλει αυτα; εχω ξαναπιει αυτα τα χαπια αλλα μου προκαλουσε ζαλαδες, οπως και τωρα βεβαια. περιοδο περημενω( να μην ερθει εννοηται) σε 9 μερες. οι ενοχλησεις αυτες ερχονται και φευγουν, δεν ειναι συνεχομενοι. επισης πινω και cyclacour μονο τα ασπρα.  περημενω απαντηση σας. σας ευχαριστω!!
Περίπου πριν από 9 χρόνια
·
#36267
Αγαπητη   Φίλη Τι  να  πω τωρα;   Φάρμακα  παίρνεις  , ειναι δυνατόν  κατι να  ενοχλεί.. Ελπίζω να βοηθησουν,, Φιλικά Π.Ζ


Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Περίπου πριν από 8 χρόνια
·
#36268
προς κυριο Ζησοπουλο: σας ευχαριστω γιατρε για την απαντηση. δυστιχως μετα απο 15 μερες που εκανα την σπερματεγχυση, το τεστ βγηκε αρνητικο. προχωραω δυναμικα και ο θεος βοηθος.. η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια!
Περίπου πριν από 8 χρόνια
·
#36269
Π.Z


Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!