default_mobilelogo
  Κυριακή, 26 Μαϊος 2013
  3 Απαντήσεις
  1.5K διαβάστηκε
Γεια σας,Χρειάζομαι μια απάντηση άμεσα αν είναι δυνατόν..Σήμερ,μόλις πήρα το χάπι μου...μετά από πέντε λεπτά είχα διάρροια..Δεν ξέρω αν χαρακτηρίζεται έντονη...μια φορά πήγα στην τουαλέτα και νομίζω δεν λέγεται έντονη..Όμως τι να κάνω?Να πάρω ξανά χάπι??Παρακαλώ,βοηθήστε με
Περίπου πριν από 11 χρόνια
·
#30397
Αγαπητή φίλη.
Οι οδηγίες της συσκευασίας συμβουλεύουν να πάρεις επιπλέον ένα χάπι, άμεσα.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Περίπου πριν από 11 χρόνια
·
#30398
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!Το πρόβλημα είναι ότι την διάβασα καθυστερημένα και δεν πήρα άλλο χάπι.Σήμερα είχα λίγο αίμα..Τι γίνεται τώρα?
Περίπου πριν από 11 χρόνια
·
#30399
Αγαπητή φίλη.
Συνεχίζεις κανονικά με την υπόλοιπη συσκευασία.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!