default_mobilelogo
  Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012
  1 Απαντήσεις
  1.7K διαβάστηκε
Καλημέρα, έπαιρνα για 2 μήνες τα trigynera χωρίς κανένα πρόβλημα...Λόγω απόσυρσης τα αντικατέστησα με τα qlaira.Στις 20 μέρες αδιαθέτησα κ στις 8 σταμάτησε η περίοδος για μια ημέρα και μετά συνεχίστηκε άλλες πέντε.Δεν ξεκίνησα καινούριο κουτί γιατί τρόμαξα.Πρέπει να επισκεφτώ γυναικολόγο;
Περίπου πριν από 11 χρόνια
·
#26573
Αγαπητή φίλη.
Καλύτερα να ενημερώσεις το γιατρό σου, από κοντά και να πάρεις οδηγίες.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!