default_mobilelogo
  Σάββατο, 04 Μαρτίου 2023
  1 Απαντήσεις
  143 διαβάστηκε
Καλησπέρα!! Έχω ένα θέμα με τα αντισυλληπτικα. Γενικά πριν 2 χρόνια περίπου έπαιρνα αντισυλληπτικα σταθερά για ένα εξάμηνο και μετάτα διέκοψα. Ξεκινήσα ξανά πριν 2 βδομάδες λόγω διαταραχής περιόδου και για αντισύλληψη, ωστόσο απν τη πρώτη μέρα της. Περιόδου δε έχω σταματήσει να βγάζω αίμα. Δε βγάζω στη ποσότητα της περιόδου αλλά βγάζω τόσο όσο να λερωνομαι. Η ερώτηση μου είναι αν τα σταματήσω τώρα που ουσιαστικά μου έχουν μείνει 8 9 μέρες μέχρι να ολοκληρώσω το πακέτο των 21 τι παρενέργειες μπορεί να έχω; ευχαριστω!!
Περίπου πριν από 1 χρόνο
·
#57317
Αγαπητή φίλη.
Καλύτερα να ολοκληρώσεις την συσκευασία.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!