default_mobilelogo
  Παρασκευή, 25 Μαϊος 2012
  2 Απαντήσεις
  1.9K διαβάστηκε
Καλησπέρα,
πρόσφατα έγινα κι εγώ μέλος του HPV-club CIN1 LGSIL(δυστυχώς).
Επειδή έχω ένα ινομύωμα(ενδοτοιχωματικό 29x20χιλ. προσθιο τοίχωμα),το οποίο μάλλον ευθύνεται για τον ανα 13-15 ημέρες κύκλο μου(σαν αποτέλεσμα η τιμή της φερριτίνης να είναι 1),θέλω να ρωτήσω εάν η λήψη του duphaston που είχα ξαναπάρει παλιότερα θα επηρεάσει αρνητικά τον ιό,ο οποίος όπως μου γράφει ο γιατρός μου :
Έχει παρατηρηθεί πάντως, σε μικρή κυρίως ηλικία γυναικών ( <25-30 ετών ), σε σημαντικό ποσοστό αυτόματη υποχώρηση και ίαση τέτοιων διαταραχών.
 
Είναι ανυπόφορο με το που σταματάει η περίοδος των 7 ημέρων μετα απο μερικές μέρες να ξαναρχίζει.
Θέλω να το βγάλω για να ηρεμήσω αλλα ο γιατρός μου θεωρεί οτι επειδή είμαι 24,αστειευόμενος μου λέει πως θα το βγάλουμε όταν παντρευτώ.
 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Περίπου πριν από 12 χρόνια
·
#25058
Αγαπητή φίλη.
Το συγκεκριμένο σκεύασμα δεν επηρεάζει τον ιό.
Μην ανησυχείς λοιπόν.
Μπορείς να το πάρεις, όπως σε έχει συμβουλεύσει ο γιατρός σου.
Φιλικά
Π.Κ. 

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!