default_mobilelogo
  Τρίτη, 06 Ιανουαρίου 2015
  1 Απαντήσεις
  1.8K διαβάστηκε
Γεια σας
Εχω ελαφρια μορφη ακμης και εντονη τριχοφυια και επειτα απο ορμονολογικες εξετασεις η γυναικολογος μου εγραψε τα gynofen. Ωστοσο εμαθα οτι υπαρχουν καποιες πιθανες παρενεργειες για το gynofen ενω για το yasmin δεν εχουν ακουστει τοσες πολλες. Ποιο να παρω;
Περίπου πριν από 9 χρόνια
·
#36596
Με το Υasmin  η τρίχα δεν υποχωρεί.. Δεν ευσταθει,  ότι  το  Gynofen βλαπτει. Φιλικά Π.Ζ


Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!