default_mobilelogo
  Τρίτη, 08 Οκτωβρίου 2013
  1 Απαντήσεις
  2.2K διαβάστηκε
Γεια σας! ειμαι 21 και κανω θεραπεια με gynfen λογω ΣΠΩ. Γενικα ειχα σπανια θρομβους στο αιμα περιοδου. Οταν τα εκοψα για 3 μηνες δεν ειχα καθολου , και τωρα που τα ξεκινησα ξανα παρατηρησα τον πρωτη περιοδο καθημερινα σχεδον θρομβους. Εχει καποια σχεση αυτο με την ληψη των αντισυλληπτικων? Ειναι ανησυχητικο?Σας ευχαριστω πολυ!!!!!!! 
Περίπου πριν από 10 χρόνια
·
#31892
Αγαπητή φίλη.
Αν κατάλαβα καλά, μιλάς για πήγματα κατά τη διάρκεια της περιόδου.
Δεν είναι ανησυχητικό και συνήθως υποχωρεί μετά από 2-3 κύκλους.
Σε πρώτη ευκαιρία, να ενημερώσεις και τον συνάδελφο που σε παρακολουθεί.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!