default_mobilelogo
  Πέμπτη, 15 Ιουλίου 2021
  2 Απαντήσεις
  665 διαβάστηκε
Γεια σας! Ο σύντροφος μου εκσπερμάτωσε μέσα μου. Ήμουν στην 9η μέρα του κύκλου μου. Έλαβα ένα χάπι ellaone μετά από 32 ώρες περίπου. Ποσό υψηλές είναι οι πιθανότητες εγκυμοσύνης; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Περίπου πριν από 2 χρόνια
·
#54471
Αγαπητή φίλη.
Δύσκολα θα έχεις συλλάβει από την συγκεκριμένη επαφή.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Περίπου πριν από 2 χρόνια
·
#54512
Γεια σας,

Μετά από σχεδόν μια εβδομάδα από την λήψη του χαπιού αισθάνομαι ναυτία το πρωί. Είναι παρενέργειες μετά το χάπι ή σύμπτωματα σύλληψης/ εγκυμοσύνης σε αρχικά στάδια;

Θα κάνω τεστ εγκυμοσύνης την επόμενη εβδομάδα

Ευχαριστώ εκ των προτέρων ξανά
Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!