default_mobilelogo
  Σάββατο, 28 Οκτωβρίου 2017
  1 Απαντήσεις
  1K διαβάστηκε
Καλημερα,  ηθελα να ρωτησω...  Περνώ duphaston για να σταθεροποιηθεί ο κύκλος μου μετα απο ενδειξη του γιατρού μου. Για δεκα μερες...  Εχω αιμα στις 8 μερα.. Τι να κανω?  Συνεχίζω τα χάπια για αλλες δυο μερες ή το αιμα αυτο ειναι εναρξη περιόδου.  Ευχαριστώ. 
Περίπου πριν από 5 χρόνια
·
#44438
Αγαπητή φίλη.
Το σωστό είναι να ενημερώσεις το γιατρό σου.
Αν η ροή είναι κανονικής περιόδου, τα διακόπτεις.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!