default_mobilelogo
Νέο

Cyclacur

  Τετάρτη, 01 Σεπτεμβρίου 2021
  2 Απαντήσεις
  604 διαβάστηκε
Παίρνω cyclacur λόγω κύστεων που εμφάνισα
Θα τα πάρω σίγουρα για 3 μήνες ίσως και παραπάνω. 1) Όταν θα τα διακόψω υπάρχει περίπτωση ο κύκλος μου να γίνει χειρότερος και να εμφανίσω περισσότερες κύστες?
2) Έχω πάρει ήδη το πρώτο κουτί και είμαι στο δεύτερο σήμερα απλά έχω πονοκέφαλο μπορεί να είναι τυχαίο γεγονός?
Περίπου πριν από 2 χρόνια
·
#54779
Αγαπητή φίλη.
Υποθέσεις δε μπορούν να γίνουν.
Θα φανεί μετά την ολοκλήρωση της θεραπείας, με υπερηχογράφημα.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Περίπου πριν από 2 χρόνια
·
#54781
Απλώς ρώτησα εάν τα cyclacur σαν χάπια βοηθούν γενικά ή υπάρχει η περίπτωσή κατά την διακοπή τους να γίνει ο κύκλος μου πιο επώδυνος. Και δυστυχώς δεν θα μπορέσω να πάω άμεσα για επαναληπτικό υπέρηχο και φοβάμαι μήπως όταν τελειώσω την θεραπεία έχω προβλήματα με τον κύκλο μου.
Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!