default_mobilelogo
  Κυριακή, 07 Ιουλίου 2019
  3 Απαντήσεις
  0.9K διαβάστηκε
Καλησπέρα. Ύστερα από επίσκεψη μου στο γυναικολόγο αποφασίσαμε να κάνω θεραπεία λίγων ημερών με το φάρμακο Cyclacur ώστε να μπορέσω να αλλάξω λιγάκι τις ημέρες του κύκλου και να μπορέσω να κάνω τα μπάνια μου . Μου έδωσε οδηγίες λήψης μόνο του καφέ δισκίου που περιέχεται στο κουτί 7 ημέρες (1 δισκίο την ημέρα) και μου είπε πως 3 με 4 μέρες μετά θα έρθει κανονικά η περίοδος. Είμαι στην 4 ημέρα και δεν έχω δει κάτι.
Περίπου πριν από 4 χρόνια
·
#48986
Φαντάζομαι εννοείς 4η ημέρα από τότε που σταμάτησες τα καφέ δισκία...
Θα περιμένεις λίγες ημέρες ακόμη, δε χρειάζεται ανησυχία.
Θα πρέπει να έρθει τις επόμενες ημέρες από μόνη της.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Περίπου πριν από 4 χρόνια
·
#48990
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Όντως ήρθε. Απλά την 5η μέρα ύστερα από τη διακοπή. Και πάλι ευχαριστώ
Περίπου πριν από 4 χρόνια
·
#48994
:D :D :D
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!