default_mobilelogo
  Τρίτη, 10 Μαρτίου 2020
  1 Απαντήσεις
  721 διαβάστηκε
Καλησπέρα...εχω μια απορία γυναικολογική.τελος Οκτωβρίου έκανα λαπαροσκόπηση για αφαίρεση υνομυωματων.πριν το χειρουργείο έκανα θεραπεία τρίμηνη με 3arvecap (1×μηνα).το ίδιο και μετά την εγχείρηση άλλες τρεις.την τελευταία την έκανα μια ιανουαριιου.ακομα όμως δεν έχω αδιαθετησει.εχω όμως φοβερά πρηξιματα στομάχι και κοιλια και λίγους πόνους στη κοιλιά.ειναι φυσιολογικό ;πότε θα αδιαθετησω ;μπορεί να είμαι έγκυος με ελεύθερη αλλά όχι ολοκληρωμένη επαφή ;;
Περίπου πριν από 4 χρόνια
·
#50715
Αγαπητή φίλη.
Είναι συνηθισμένες αυτές οι καθυστερήσεις μετά τη θεραπεία με τις ενέσεις.
Προγραμμάτισε ένα κολπικό υπερηχογράφημα για να δεις τι γίνεται με τον κύκλο σου και πότε θα έχεις την πρώτη περίοδο.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!