default_mobilelogo
  Τρίτη, 10 Αυγούστου 2021
  1 Απαντήσεις
  644 διαβάστηκε
Καλησπέρα σας.
Ξεκίνησα ξανά χάπια yasminelle μετά από διακοπή ενός μήνα (η διακοπή έγινε σαν σύσταση από το εμβολιαστικο κέντρο για τη λήψη pfizer)
Την πρώτη εβδομάδα παρέλειψα ένα χάπι (σχεδόν 12 ώρες ) αλλά για τις επόμενες 7 ημέρες δεν είχα επαφές .
Την 7η επαφή είχα μια επαφή χωρίς προφύλαξη αλλά και χωρίς εκσπερμάτωση.
Συνολικά σε όλο το μήνα είχα 3 επαφές 7+ μετά τη παράλειψη του χαπιού (αν δεν έπαιρνα χάπια αυτές θα ήταν οι γονιμες).
Τώρα είμαι στην πέμπτη ημέρα διακοπης και ενώ πάντα αδιάθετω τρίτη η τέταρτη ημέρα διακοπης (ποτέ μετά τη τεταρτη)η περίοδος είναι άφαντη. Μόνο το πρωί είχα 2-3 αχνές καφέ σταγόνες.
Υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης; Η κάποιας διαταραχής;
Στις 10 Ιουλίου έκανα τη δεύτερη δόση pfizer και η επόμενη περίοδος ήρθε 5 μέρες νωρίτερα από το συνηθισμένο κύκλο μου αλλά με φυσιολογική ροή αίματος.
Ενδέχεται να φταίει που διέκοψα τα χάπια μόνο για ένα μήνα;

Ευχαριστώ πολύ.
Περίπου πριν από 2 χρόνια
·
#54658
Αγαπητή φίλη.
Μπορεί να είναι συνέπεια του εμβολιασμού η καθυστέρηση.
Πριν ξεκινήσεις το επόμενο κουτί, αν δεν έχει έρθει περίοδος, κάνε πρώτα ένα κολπικό υπερηχογράφημα και ενημέρωσε το γιατρό σου.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!