default_mobilelogo
  Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021
  1 Απαντήσεις
  413 διαβάστηκε
Καλησπέρα σας , γιατρέ θα ήθελα την συμβουλή σας , με τελευταία περίοδο τον Δεκέμβρη , την τελευταία εβδομάδα κατά το σκούπισμα παρατηρώ καφέ υγρά , ενίοτε άχνα και ενίοτε σκούρα , η μόνη φαρμακευτική αγωγή που λαμβάνω είναι t4 100 , τι μπορεί να μου συμβαίνει ; Τι μπορώ να κάνω; Γιατί είναι στην προσπάθεια να επιτευχθεί εγκυμοσύνη. Ολες οι εξετασεις που έχω κάνει ήταν καλές ( ορμονικές , υπερήχους , τεστ ΠΑΠ ) Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
Περίπου πριν από 2 χρόνια
·
#53130
Πρώτα ένα τεστ κυήσεως και αν είναι αρνητικό να προγραμματίσεις ένα κολπικό υπερηχογράφημα.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!