default_mobilelogo
  Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2020
  1 Απαντήσεις
  632 διαβάστηκε
Καλησπέρα γιατρε
Παιρνω αντισυλληπτικα yasmin λογω ενδομητριωσης. Η ροη της περιοδου ειχε μειωθει αλλα Όχι αισθητα . Δηλαδη ηταν ενταξει η ροη θεωρω . Ομως Τις τελευταιες 2 φορες εχω πολυ λιγη ροη ...διαρκει 2 ημερες με ελαχιστο αιμα . Συνολικα ισως να μη γεμιζω ουτε μια σερβιετα .Θα πρεπει να ανησυχω ; ειμαι 30 χρονων με βαρος 67 κιλα και υψος
1.67 . Υπαρχει περιπτωση να μπαινω σε προωρη εμμηνοπαυση ; κληρονομικο δεν υπαρχει στην οικογενεια μου !
Ευχαριστω για το χρονο σας .
Περίπου πριν από 3 χρόνια
·
#52201
Αγαπητή φίλη.
Συμβαίνει συχνά να υπάρχει μειωμένη ροή από τη λήψη των αντισυλληπτικών.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!