default_mobilelogo
  Σάββατο, 13 Μαϊος 2023
  1 Απαντήσεις
  93 διαβάστηκε
Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω το εξής
Ξεκίνησα κάποια συμπληρώματα διατροφής/μεταβολισμού για μείωση βάρους (έχουν καφεΐνη και εκχυλίσματά της ως επί το πλείστον)
Παρατήρησα ότι έχουν νιασίνη ως συστατικό, και διάβασα πως επεμβαίνουν στα επίπεδα οιστρογόνων, άρα και στα αντισυλληπτικά, ενώ άλλου διάβασα ότι καμιά βιταμίνη Β δεν προκαλεί θέμα στην αντισύλληψη.
Θα έχω κάποιο θέμα με τα αντισυλληπτικά δισκία μου, να σταματήσω το συμπλήρωμα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Περίπου πριν από 9 μήνες
·
#57658
Αγαπητή φίλη.
Να έχουν τουλάχιστον 2 ώρες διαφορά μεταξύ τους, αν πρέπει να συνεχίσεις τα συμπληρώματα.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!