default_mobilelogo
  Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2023
  2 Απαντήσεις
  106 διαβάστηκε
Καλησπέρα σας,
Ήθελα να ρωτήσω, ξεκίνησα αντισυλληπτικά χάπια (yasminelle) πριν από έναν μήνα και είδα καφέ εκκρίσεις που μου είπαν είναι φυσιολογικό. Όμως αυτόν τον μήνα δεν είχα περίοδο, είχα πάλι για 3 μέρες μόνο καφέ εκκρίσεις και μετά από 2 μέρες είδα μια σταγόνα αίμα.
Είναι φυσιολογικό ή ενδέχεται να μείνω έγκυος κατά την διάρκεια λήψης αντισυλληπτικών;
Περίπου πριν από 8 μήνες
·
#58145
Αγαπητή φίλη.
Εφόσον δεν έχεις παραλείψει κάποιο χάπι, δε μπορείς να συλλάβεις.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Περίπου πριν από 8 μήνες
·
#58146
Μόνο τις πρώτες 3 μέρες που το πήρα στην αρχή του κύκλου έκανα εμετο μετά από 6-7 ώρες. Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα.
Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!