default_mobilelogo
  Πέμπτη, 20 Απριλίου 2023
  1 Απαντήσεις
  84 διαβάστηκε
Καλημέρα!
Χρησιμοποιώ τα αντισυλληπτικά Yasmin Σχεδόν ένα χρόνο τώρα.......για πρώτη φορά σε αυτό το κύκλο πρόσεξα κάποιες καφέ και ροζ κηλίδες αίματος 4 μέρες πριν τη διακοπή των 7 ημερών. Σημερα (που είναι 2 μέρες μεχρι την διακοπή των 7 ημερών) πρόσεξα ελαφρώς κοκκινα υγρά αλλά σε μεγαλύτερη ποσότητα. Γενικότερα είμαι πολύ τυπική στη λήψη των χαπιών καθώς υπάρχει και επαφών χωρίς προφυλάξεις.
Είναι κάτι να ανησυχήσω? Κάτι παρόμοιο μου είχε ξανασυμβεί αλλά με τα χαπια Yasminelle αλλα και γι αυτό άλλαξα σε Yasmin.
Σας παρακαλώ κάποιος που ξέρει να μου απαντησει θα ήμουν υπόχρεη.
Περίπου πριν από 10 μήνες
·
#57540
Αγαπητή φίλη.
Συνεχίζεις κανονικά την επόμενη συσκευασία και αν ξανασυμβεί, θα μιλήσεις με το γιατρό σου για οδηγίες.
Επίσης, προγραμμάτισε ένα κολπικό υπερηχογράφημα.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!