default_mobilelogo
  Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2020
  1 Απαντήσεις
  629 διαβάστηκε
Γιατρέ καλησπέρα σας, σταμάτησα τα gynofen μετά από 3 χρόνια χρήσης μετά από παρότρυνση γιατρού για να ξεκουραστεί λίγο ο οργανισμός και να δούμε πως θα πάει ο κύκλος μόνος του. Είμαι 26 χρονών, κανονική σε βάρος, δεν καπνίζω και έχω πολυκυστικές.
Αυτό που με αγχώνει είναι πιθανή εγκυμοσύνη τώρα με την διακοπή. Χρησιμοποιώ πάντα προφυλάξεις από αρχή έως τέλους, με έλεγχο κατόπιν. Υπάρχει περίπτωση να συμβεί εγκυμοσύνη παρόλα αυτά? Τι μπορώ να κάνω για να το αποτρέψω?
Ευχαριστώ πολύ!!
Περίπου πριν από 3 χρόνια
·
#52042
Αγαπητή φίλη.
Αν χρησιμοποιείς προφυλακτικό, δεν κινδυνεύεις.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!