default_mobilelogo
  Σάββατο, 14 Νοεμβρίου 2020
  1 Απαντήσεις
  702 διαβάστηκε
Καλησπέρα, είμαι 42 χρόνων και εδώ και ένα χρόνο σε κάποιους κύκλους και το τονίζω αυτό δε γίνεται σε κάθε κύκλο, μετά από την ωορρηξία(οποία γίνεται 16η ημέρα του κύκλου) , εκεί στην 21η ημέρα ξεκινάω να έχω καφέ που γίνονται πιο έντονα μέχρι να έρθει η περίοδος. Το Παπ και ο κολπικός υπέρηχος που εκανα ένα μήνα πριν καθώς και τα το προηγούμενο παπ και υπέρηχος ήταν καθαρά. Ο γιατρός μου έχει συστήσει κατά καιρους να πάρω utrogestan για 15-25η ημέρα και εννοείται τότε τα καφέ σταματάνε. Αυτή τη φορά μου είπε να πάρω για 3 μήνες και να το δούμε πάλι τότε. Θα ήθελα να μάθω την άποψη σας καθώς επίσης και εάν τα utrogestan μπορούν να κάνουν βλάβη στο στήθος λόγω ότι είναι ορμόνες .
Και πως είναι δυνατόν να φτιάξει κάτι εφόσον μόλις τα σταματήσω μετά από ένα μήνα πάλι το ίδιο θα γίνει ;;;σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για τα πολλά λόγια.
Περίπου πριν από 3 χρόνια
·
#52393
Αγαπητή φίλη.
Μη φοβάσαι τη λήψη προγεστερόνης, δεν έχει τέτοιες παρενέργειες.
Αν θα έχει διάρκεια το αποτέλεσμα μετά τη διακοπή της, δε μπορεί κάποιος να το εγγυηθεί γιατί είναι θέμα οργανισμού πώς ανταποκρίνεται.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!