default_mobilelogo
  Κυριακή, 13 Μαρτίου 2022
  1 Απαντήσεις
  472 διαβάστηκε
Γεια σας αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα.
Ξεκίνησα το χαπί aldactone 1 Φεβρουαρίου και εκ τότε μου έχει διαταραχθεί ο κύκλος.

Ενώ περίμενα περίοδο 24 Φεβρουαρίου μου ηρθε αίμα στις 9 /02-14/02. Έπειτα για δέκα μέρες είχά λευκά υγρά και όχι συμπτωματα και στις 24 /02 ξανά ήρθε αίμα ως τις 1/03. Τώρα για δέκα μέρες παρατήρησα τωρα άσπρα πηχτα κολλώδη υγρά και εχθές είδα ξανά καφέ υγρό και σήμερα έχω αίμα.
Το αίμα είναι σαν περιόδου Αλλά όχι τοσο βλεννωδες.
Τι πρέπει να κάνω;
Επηρεάζει το χαπι;
Έχω κάνει υπέρηχο και είναι όλα καλά.

Πριν το χαπι είχα κύκλο 28-32 ημέρες αν και πολυκυστικη μορφολογία
Περίπου πριν από 1 χρόνο
·
#55806
Αγαπητή φίλη.
Θα ενημερώσεις τον συνάδελφο που στο έδωσε.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!