default_mobilelogo
  Τρίτη, 17 Ιουλίου 2018
  1 Απαντήσεις
  0.9K διαβάστηκε
Καλησπέρα γιατρέ. Πριν 1 εβδομάδα πήρα το χάπι της επόμενη ημέρας σήμερα παρατήρησα στο εσώρουχο μου αίμα και είμαι στις γόνιμες ημερες του κύκλου μου. Γιατί συμβαίνει αυτό;Υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης;
Περίπου πριν από 5 χρόνια
·
#45905
Αγαπητή φίλη.
Αφού είσαι σήμερα στις γόνιμες ημέρες και πήρες το χάπι πριν μία εβδομάδα, μάλλον δεν το χρειαζόσουν.
Το πιθανότερο, αν δεν εξελιχθεί σε κανονική ροή, να πρόκειται για υγρά ωορρηξίας, δεν είναι σύμπτωμα εγκυμοσύνης.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!