default_mobilelogo
  Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2021
  1 Απαντήσεις
  566 διαβάστηκε
Καλησπέρα,
Υπάρχει μια μικρή ποσότητα αίματος κάθε φορά μετά την επαφή! Στην αρχή συνέβαινε μόνο την βδομάδα πριν να μου έρθει περίοδος, ενώ πλέον συμβαίνει κάθε φορά. Έχω κάνει τεστ ΠΑΠ , υπέρηχο και κολποσκοπηση και όλα φαίνονται φυσιολογικά. Μπορείτε να εξηγήσετε κάπως αυτό το φαινόμενο;
Επίσης επειδή διάβασα στο Ίντερνετ ότι μπορεί να οφείλεται και σε χάπια , τα μόνα που πηρα τελευταία ήταν μια αντιβίωση διότι βρέθηκε ουρεοπλασμα σε καλλιέργεια που έκανα.
Περίπου πριν από 3 χρόνια
·
#52827
Αγαπητή φίλη.
Αν έχεις πρόσφατη γυναικολογική εξέταση, θα μιλήσεις με το γιατρό σου, για μια ενδοκολπική κρέμα με αντιβίωση.
Δεν αναφέρεις την ηλικία σου, έχει σημασία γιατί μπορεί να χρειαστεί κρυοπηξία του τραχήλου, αν είναι συχνό το φαινόμενο.
Μόνο ενοχλητικό είναι και δεν θα έχει κάποια συνέπεια στον οργανισμό σου.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!