default_mobilelogo
Νέο

Αίμα

  Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2020
  3 Απαντήσεις
  672 διαβάστηκε
Καλησπέρα σας

Μετά την χρήση 3 ημερών Loméxin τα κολπικά μου υγρά είχαν αίμα . Αρκετή ποσότητα .
Υπάρχει περίπτωση να είναι από την κρέμα ;
Περίπου πριν από 4 χρόνια
·
#50525
Από την τοποθέτηση της κρέμας εννοώ, δεν έχει σχέση η επαφή.
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Περίπου πριν από 4 χρόνια
·
#50520
Σας ευχαριστώ για την απαντήση

Έχω ακόμα και σήμερα αίμα . Δεν είναι σίγουρα από μικροτραυματισμο με την κρέμα δλδ

Ίσως από τραυματισμό στην επαφή ;
Περίπου πριν από 4 χρόνια
·
#50516
Μόνο από κάποιο μικροτραυματισμό κατά την τοποθέτηση.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!