default_mobilelogo
  Κυριακή, 21 Ιουνίου 2020
  1 Απαντήσεις
  1K διαβάστηκε
Καλησπερα γιατρέ. Ειμαι 20 ετων λαμβάνω yasminelle λογω πολυκυστικων ειμαι στο 2ο κουτι. Εκανα εξετασεις αιματος την προηγουμενη εβδομαδα και μου βγηκε 1,53 mg η CRP καθως ηταν αυξημενα επισης η ταχυτητα καθιζησης ερυθρων αιμοσφαιριων 1η και 2η ωρα...τιμες: 30mm και 60mm...Οι αυξημενες αυτες τιμες οφείλονται στα αντισυλληπτικά ή συμβαίνει κάτι και πρέπει να το ψαξω; πηρα αλλη μια γνωμη και μου ειπαν να σταματησω τα αντισυλληπτικα.. εσεις τι θα με συμβουλευατε να κανω γιατρε;
Περίπου πριν από 3 χρόνια
·
#51546
Αγαπητή φίλη.
Επειδή δεν έχεις εξετάσεις πριν τη χρήση των χαπιών, θα τα σταματήσεις μόλις ολοκληρώσεις την τρέχουσα συσκευασία.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!