default_mobilelogo
  Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014
  1 Απαντήσεις
  1.5K διαβάστηκε
Γεια σας και πάλι ,
πάλι αντιμετωπίζω κάποιο προβληματάκι που με έχει ανησυχήσει. Στις 12/5/2014 έκανα τεστ ΠΑπ και υπέρηχο. Το τεστ βγήκε αρνητικό, με ελαφριά κολπίτιδα απο μύκητες και επανηληψη μετα απο ενα χρόνο και ο υπέρηχος βγηκε φυσιολογικος. Πηρα αγωγή με κολπικου υποθέτο για 3 βράδια. Στις 5/6/2014 αδιαθέτησα. Δεν παρατήρησα κατι περίεργο μεσα στο κύκλο, και τωρα ειμαι στην 21η ημέρα και είδα αίμα. Αιμα κανονικο σαν της περιόδου. ο γυναικολόγος με καθησύχασε , εφόσον με είχε δει πριν ενα μήνα και μου είπε να παρω duphaston και το πιο πιθανό ειναι να ειναι ορμονικη ανώμαλια. Πιστεύετε οτι μπορει να εχει δημιουργηθεί κατι μεσα σε ενα μήνα??? ανησυχώ αρκετά..... γιατι διαβάζω για οινομυωματα και πολύποδες που κάνουν τέτοιες ανωμαλίες. Ευχαριστω παρά πολύ,,,,
Περίπου πριν από 9 χρόνια
·
#34956
Αγαπητή φίλη. Θα περιμένεις τις εξελίξεις μέχρι την επόμενη περίοδο γιατί ο οργανισμός αποκαθιστά από μόνος του παρόμοιες ορμονικές διαταραχές, συνήθως. 'Εχοντας πρόσφατο υπερηχογράφημα, δε θα ανησυχούσα. Φιλικά Π.Κ.


Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!