default_mobilelogo
  Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018
  3 Απαντήσεις
  535 διαβάστηκε
Καλησπέρα! Στις 9 Οκτωβρίου μου αφαίρεσαν ένα πολύποδα με υστεροσκόπηση και είχα για 6 ημέρες ελάχιστο αίμα. Ο γιατρός μου είχε πει ότι θα μου έρθει περίοδος σε ένα μήνα από την επέμβαση αλλά μου ήρθε στις 30 Οκτωβρίου και με αρκετό πρήξιμο στην κοιλιά. Μου είπε να πάω να με δει όταν μου τελειώσει η περίοδος αλλά εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε να με δει το συντομότερο εφόσον αδιαθέτησα τόσο νωρίς. Τι με συμβουλεύετε;
Περίπου πριν από 5 χρόνια
·
#46661
Αγαπητή Φίλη!
Η διαταραχή κύκλου λόγω υστεροσκοπικης αφαίρεσης πολύποδος, είναι συχνό φαινόμενο και οφείλεται στην διαταραχη της τρεχουσας ωοθυλακιορρηξίας. . Σωστά ο δικός σου υπέδειξε να σε δει΄μετά την περίοδο, Αν βέβαια έχεις ενόχλημα, ή έστω ανησυχεις, , πρέπει να του το πεις και θα σε δει οπωσδήποτε ενωρίτερα.
Φιλικά
Π.Ζ:)

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Περίπου πριν από 5 χρόνια
·
#46662
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.
Περίπου πριν από 5 χρόνια
·
#46666
:) :) :) :) Π,Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!