default_mobilelogo
  Τρίτη, 22 Μαϊος 2018
  3 Απαντήσεις
  1.1K διαβάστηκε
καλησπέρα σας
είμαι 34 ετών έχω δυο παιδάκια και ξεκίνησα τα yasminelle ως μεθοδο αντισύλληψης αλλα και λόγω άστατου κύκλου το τελευταίο 6μηνο. Βρίσκομαι στον δεύτερο μήνα λήψης κ ενώ είχα άλλα 7 χάπια να λαμβάνω αδιαθέτησα. Συνεχίζω να τα παίρνω εδώ κ δυο μερες που είμαι αδιαθετη. Δεν ειναι απλες κηλίδες αλλα ροη περιόδου καπως μειωμένη βέβαια. μαλιστα έχω και πονάκια κανονικά.Την προηγούμενη εβδομάδα λογω κολπίτιδας έβαλα υπόθετα pevaryl . υπάρχει περιπτωση να ευθύνονται αυτά? τι πρεπει να κανω με τα χάπια σταματαω ή συνεχιζω την καρτελα οσα εμειναν. να παρω πάλι yasminelle ? θα ήθελα την συμβουλή σας
ευχαριστώ
Περίπου πριν από 5 χρόνια
·
#45623
Αγαπητή φίλη.
Δεν ευθύνονται τα υπόθετα για τη διαταραχή αυτή, προφανώς δεν σε καλύπτει η χαμηλή δοσολογία των συγκεκριμένων αντισυλληπτικών.
Γνώμη μου, να τα διακόψεις για να εξελιχθεί η περίοδος και να ενημερώσεις το γιατρό σου για αλλαγή σκευάσματος.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Περίπου πριν από 5 χρόνια
·
#45624
υπάρχει περίπτωση να ειναι λογω της προσαρμογης και τον επομενο μηνα με τα ιδια χαπια να ειμαι ενταξει ? 
Περίπου πριν από 5 χρόνια
·
#45625
Μπορεί να συμβαίνει και αυτό αλλά καλύτερα ενημέρωσε το γιατρό σου.
Προσωπικά, σε δικά μου περιστατικά, συστήνω αλλαγή σκευάσματος.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!