default_mobilelogo
  Δευτέρα, 25 Δεκεμβρίου 2017
  6 Απαντήσεις
  825 διαβάστηκε
Γεια σας θα ηθελα να σας ρωτησω επειδη εχω υπερτριχωση προσωπου που δεν οφειλεται σε πολυκυστικες δημιουργήθηκε ξαφνικα μετα απο ηπια ακμη και ισως υπαρχει αλλο ορμονικο αιτιο. Υπαρχουν χαπια αντισυλληπτικά που να διωξουν την τριχοφια?? Ευχαριστω
Περίπου πριν από 6 χρόνια
·
#44818
Αγαπητή Φίλη!
Ναι,  υπάρχουν.. Αυτά  έχουν  καί αντισυλλητική δραση,
αλλά  χορηγούνται σε  ακμή  και υπερτρίχωση.. Θα  σου πεί τα  σχετικά  ''ο δικός  σου''.  Απ  εδω  δεν  ΄΄συνταγογραφούμε ΄΄ τιποτε - σε  άτομα  που οχι  μονο δεν εξετάσαμε, αλλά  ούτε  κατ΄ όψιν  γνωριζουμε. 
Φιλικά
Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Περίπου πριν από 6 χρόνια
·
#44819
Σας ευχαριστω για την απαντηση. Φυσικα δεν ζηταω απο εσας να μου πειτε τι να παρω γιατι πρεπει να με δει γιατρος και θα επισκεφθω αμεσα ενδοκρινολογο. απλως να μου πειτε αν υπαρχουν τετοια φαρμακα γιατι ανησυχω πολυ. θελω φαρμακευτικα να διωξω την τριχοφυια κ οχι με αλλη μεθοδο γιατι στο προσωπο ειναι επικίνδυνο. Δηλαδη αυτα τα φαρμακα ειναι αποκλειστικα για την υπερτριχωση απλα εχουν και αντισυλληπτικές ιδιοτητες?? Γιατι δεν γνωριζω. Αυτα τα φαρμακα μπλοκαρουν την δημιουργία νέων τριχών και προκαλουν πτωση στις ηδη υπαρχουσες τριχες?? Γιατι στο ιντερνετ που ψαχνω λενε πως δεν υπαρχουν βεβαια εσεις οι γιατροι ξερετε καλυτερα. Θα περιμενω απαντηση σας να ειστε καλα! 
Περίπου πριν από 6 χρόνια
·
#44820
Εξυπακουεται, για  ΄΄σχετικη ΄΄ υηερρτριχωση  μιλάμε.. Υπαρχουν  και καταστασεις  πο  μονον  η αποτριχωη  αποδιδει. 
Ας σε δει  πρω τα  καποιος και  θα σου πει. 
Φιλικά
Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Περίπου πριν από 6 χρόνια
·
#44821
Σας ευχαριστω παρα πολυ κ πολλα συγχαρητήρια για το site σας. το ραντεβου μου αργει λιγακι και εχω καποιες αποριες.. Κατι τελευταιο αν μπορειτε να μου πειτε. Αυτα τα φαρμακα μπλοκαρουν την εμφανιση νεων τριχων. Η ερωτηση μου ειναι στις ηδη υπαρχουσες τριχες τι κανουν?? Προκαλουν πτωση? ή κανουν τον κυκλο τους πεφτουν κ δεν ξαναβγαινουν νεες? ευχαριστω εκ των προτέρων. Σιγουρα ειναι ορμονικο το θεμα μου διοτι εμφανιζω και αναμεσα στο στηθος τριχουλες που οταν τς ακουμπας φευγουν.

Περίπου πριν από 6 χρόνια
·
#44822
Η απαντηση μου δεν καταχωρηθηκε?
Περίπου πριν από 6 χρόνια
·
#44823
Αγαπητη  Φίλη:
Μιλησαμε ήδη 10 φορές για  το  θεμα  κυρίως της  ακμης  και τις ΄΄ τριχες . Επεσημανα  ,.  ότι  εχουμε στην  γυναικολογια     χαμηλη  εμπειρία στο συγκεκριμενο θεμα και υπεδειξα  να δει  την περιτπωση  κι ενας  ενδοκρινολογος
Σε οτι  αφοαά την  ορμονική αντιμετωπιση  με   συνδιασμό σκευασμάτων  που δρουν  παραλληλα  ως αντισυλληπτικά  (δεν τα  χρησιμοποιουμε  ομως για αντισυλληψη) :
Η διαρκεια του  όποιου  αποτελέσματος  διαφερει από περιπτωση σε  περιπτωση  κι απ΄ όσ  ξερω δεν ειναι   μονιμη. Θα  πρέπει  αν το δεις  αυτό  με  καποιον  που εχει ρουτινα. Λογικά, μ΄αυτό  ασχολουνται   καποιοι ενδοκρινολογοι  κι  ενδεχομενως  καποιοι  δερματολόγοι΄
Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!