default_mobilelogo
  Δευτέρα, 12 Ιουνίου 2017
  1 Απαντήσεις
  1.2K διαβάστηκε
Γεια σας , 
Πριν μια εβδομάδα περίπου είχα έντονη φαγούρα και υγρά στο αιδιο , και χρησιμοποιησα την κρέμα daktodor και τα συμπτώματα σιγά σιγά υποχωρησαν ( υπέθεσα κολπίτιδα ) Παραλληλα περίμενα την περίοδο μου και εχω όλα τα συμπτώματα (πρήξιμο και ευαισθησια στο στήθος , ενοχλησες χαμηλά στην κοιλιά κτλ ) Σημερα ειχα ελαφρύ πόνο περιόδου και ελάχιστο αιμα με υγρα το οποίο εμείνε ετσι και δεν είχα άλλο απο τοτε . Υπαρχει περίπτωση να δημιουργήθηκε κάποια ανωμαλία στον κύκλο μου λογω κάποιας μόλυνσης ; 
Να αναφέρω πως ειναι ο 2ος κυκλος μου μετα το χάπι έκτακτης ανάγκης που είχα λαβει και η επομενη περίοδος μου είχε εξελιχθεί κανονικά . 
ευχαριστω εκ των προτερων
Περίπου πριν από 6 χρόνια
·
#43532
Το χαπι  έκτακτης  ανάγκης  μπορεί  να  διαταράξει τον  κύκλο...
Υποθέτω  ότι αυτό συμβαίνει  και η  περιοδοες  συντομα  θα  έλθει.
Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!