default_mobilelogo
  Τρίτη, 07 Φεβρουαρίου 2017
  3 Απαντήσεις
  1.4K διαβάστηκε
Γεια σας είμαι 17 χρονών. Έπαιρνα αντισυλληπτικό χάπι για 6 μήνες. Δυο μήνες τώρα τα έχω σταματήσει αλλά αποφάσισα να τα αρχίσω ξανά. Πήρα το πρώτο χάπι την πρώτη ημέρα της περιόδου μου και τώρα είμαι στην έβδομη αλλά έχω ακόμα αίμα. Λόγω του ότι παίρνω το χάπι δεν θα έπρεπε η περίοδος μου να έχει σταματήσει σε λιγότερες μέρες; Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Θέλω να πάρω το χάπι για 5 εβδομάδες (αντί 3) και τότε να αφήσω τη μια βδομάδα χωρίς χάπι. Μπορώ να το κάνω αυτό ή θα δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα;
Περίπου πριν από 7 χρόνια
·
#42650
Αγαπητή φίλη.
Η αιμόρροια θα σταματήσει σε λίγες ημέρες οπότε συνεχίζεις κανονικά τα χάπια, εφόσον είναι τα ίδια που είχες πάρει ξανά.
Για την συνεχόμενη χρήση τους, μπορείς να το κάνεις.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Περίπου πριν από 7 χρόνια
·
#42651
Γιατρέ το αίμα δεν έχει σταματήσει ακόμα (10η μέρα). Μάλιστα τις δυο προηγούμενες μέρες ήταν πολύ λίγο το αίμα και καφέ. Σήμερα όμως βγαίνει σχετικά περισσότερο και κόκκινο. Σημαίνει κάτι; Μήπως φταίει που παίρνω το αντισυλληπτικό χάπι το βράδυ; Τι συμβαίνει;
Περίπου πριν από 7 χρόνια
·
#42652
Να μιλήσεις με το γιατρό σου για οδηγίες.
Δεν έχει σημασία η ώρα που τα παίρνεις.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!