default_mobilelogo
  Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016
  1 Απαντήσεις
  0.9K διαβάστηκε
Καλησπέρα,γιατρέ! Παίρνω τα αντισυλληπτικα yasminelle περίπου δύο χρόνια. Μετα την επαφή που είχα την Τρίτη, η οποία είναι η τελευταία μέρα λήψης των χαπιών, παρατήρησα την επόμενη κάποια καφέ υγρα τα οποία κράτησαν ως εχθές Παρασκευή. Πάντα με τα χάπια η περίοδος μου έρχεται Σάββατο, αλλά ακόμα κανένα ίχνος. Υπάρχει περίπτωση να ξεγελάστηκε ο οργανισμός μου απο τα καφέ υγρά και να μην έρθει καθόλου; Ενδεχόμενο σύλληψης δεν νομίζω να υπάρχει γιατι χρησιμοποιώ και προφύλαξη εκτός απο τα αντισυλληπτικά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 
Περίπου πριν από 7 χρόνια
·
#42173
Αν το αντισυλληπτικο  ειναι χαμηλης  δοσολογιας, μπορει  να προκυψει  ενα θεμα περιστατασιακης υπομηνορροιοας..Θα το δεις..Δεν   αποοτελει  ουσιασιτκά  θεμα,  επειδή  σταματωντας την αντισυολληψη  η ενταση περιοδου  επναερχψεται.. Αν ωστοσο ψυχολοιγικά  σ΄ ενοχλει  που δεν εχεις  περιοδο, οπως  συνηθως,  θα  τοσυζητησεις με τον γιατρό  σου  να  σου το  αλλαξει..
Φιλικά
Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!