default_mobilelogo
  Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016
  1 Απαντήσεις
  1.4K διαβάστηκε
Καλημέρα! Από Νοέμβριο 2014 έως Σεπτέμβριο 2015 έπαιρνα τα αντισυλληπτικά χάπια Yasminelle λόγω πολυκυστικών ωοθηκών και αστάθειας κύκλου. Σταμάτησα τη λήψη των χαπιών επειδή μου προκαλούσαν πόνους στο στομάχι και ζαλάδες. Οι δυο επόμενοι κύκλοι μου ήταν στις 34 μέρες. Η τελευταία φορά που μου ήρθε περίοδος ήταν στις 1/12/2015. Τι μπορώ να κάνω έτσι ώστε να μου έρθει περίοδος; Θα ήθελα να ξεκινήσω να παίρνω πάλι χάπια αλλά όχι Yasminelle. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Περίπου πριν από 8 χρόνια
·
#40224
Αγαπητή φίλη. Θα κάνεις πρώτα ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα για να πάρεις οδηγίες για την περίοδο και μετά θα ξεκινήσεις τα χάπια, σε συνεννόηση με το γιατρό σου. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!