default_mobilelogo
  Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016
  1 Απαντήσεις
  1.2K διαβάστηκε
Γεια σας γιατρε.Προχτες πηγα στη γυναικολογο μ καθως εβγαλα μια αιμορροιδα. Μου εδωσε την proctosynalar N  και το Νujol .ηπια 4 φορες την παραφινη και σημερα πρατηρησα μια εκκριση πρασινωπου υγρου και μπροστα στον κολπο. Τι ειναι αυτο? Σεξουαλικες επαφες δεν υπαρχουν το τελευταιο 8μηνο.
Περίπου πριν από 8 χρόνια
·
#40096
Αγαπητή Φίλη! δεν  μπορω  να σκεφτώ,  παρα  μονον  μια  διαταραχη στην συνθεση των  κολπικων υγρων.. Δεν  εχει  να   κανει  μ΄αυτά  που πηρες ... Αν συνεχιζει,  θα πρέπει να το  δει ενας γυναικολογος  από  κοντά.. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!