default_mobilelogo
  Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015
  1 Απαντήσεις
  862 διαβάστηκε
γιατρε σας καλησπεριζω. εδω και περιπου ενα χρονο περνω αντισυλληπτικα. αυτο το διαστημα ημουν σχεδον για ενα μηνα με ιωση, οποταν και επερνα καποια φαρμακα, οπως σπρευ για την μυτη, για τον λαιμο και συνεχως παυσιπονα και ολα αυτα τα επερνα καθημερινα καθε 3 ωρες.. ειχα και εχω ελευθερες επαφες εφοσον περνω τα αντισυλληπτικα( τα περνω παντα στην ωρα τους) απλα τωρα με ανησυχει το ενδεχομενο μηπως εχει χασει την δραση της η αντισυλληψη απο αυτα τα φαρμακα? θα πρεπει να φοβαμαι για εγκυμοσυνη?
Περίπου πριν από 9 χρόνια
·
#37165
Οχι,   δνε θα  μεινεις   εγκυος... Π.Ζ


Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!